Na seminarju pregledamo vzroke za zdrs v zasvojenost, pri tem čustvom namenimo posebno pozornost.
Program je osnovan na rezultatih izsledkov raziskave o vzgojnih načrtih, ki so predstavljeni v doktorski disertaciji z naslovom: Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti. Doktorska disertacija je objavljena v knjigi: Silvo Šinkovec, Vzgojni načrt v šoli (2017).
Od objave Golemanove knjige Čustvena inteligenca se tudi v vzgojno izobraževalnih ustanovah bolj posvečamo čustvenemu razvoju. Še vedno pa manjkajo osnovna znanja o posameznih čustvih. Vzgojni načrti so dobra priložnost, da vanje vključimo tudi čustveno opismenjevanje, saj je za celostni razvoj osebnosti čustvena pismenost ključnega pomena.
Ker je zaradi čustvene nepismenosti veliko težav z zasvojenostjo, je preventiva zasvojenosti tesno povezana s čustvenim opismenjevanjem.
Seminar je korak na poti v večje zavedanje pomena čustvene pismenosti in razvoja čustvene inteligence, najprej pri udeležencih seminarja. Na seminarju se posvečamo osnovnim in sestavljenim čustvom.
Udeleženci bodo:
- poznali, kaj je čustvena inteligenca,
- vedeli, kaj so čustva in kakšen pomen imajo pri razvoju osebnosti,
- znali prebrati znake tesnobnega vedenja,
- prepoznavali osnovna in sestavljena čustva,
- znali prebrati sporočilo osnovnih čustev,
- povezovali začaran krog pri posameznem čustvu,
- znali sedem načinov, kako lahko pri pouku spodbujajo čustveno pismenost,
- spoznali osnove razvijanja odvisnega vedenja zaradi čustvene nepismenosti,
- se učili, kako biti sam svoj čustveni mentor.
IZVAJALEC: dr. Silvo Šinkovec
KOMU JE SEMINAR NAMENJEN: ravnatelji, šolska svetovalna služba, šolska zbornica, razredniki, profesorji
TRAJANJE: 16 ur (8 + 8 ali 4 + 8 + 4)
NAČIN DELA: predavanja in delavnice.
KATIS: Letos seminar ni v katalogu. Objavljen bo prihodnje leto.
TOČKE: 16 urni seminar se točkuje z 1 točko.
Prijavni obrazec za seminar Tesnoba: Vir zdrsa v zasvojenost. Kje je odgovor?
Povezane vsebine:
- Šinkovec, Silvo (2002): Med prvimi proti zasvojenosti: pogovor z dr. Martienom Kooymanom. V: Vzgoja (Naš pogovor), IV, 14: 29–31.