Vzgojni načrti imajo desetletno tradicijo. V nekaterih šolah potrebujejo nov zagon, predvsem pa razmislek, ob čem se vse dejavnosti vzgojnega načrta gradijo. Za to so pomembne vrednote, pomembno pa je tudi jedro osebnosti, na katerem sloni pedagoški koncept, ki je podlaga vzgojnega načrta.

Ker je spoštovanje vrednota, ki jo v vzgojni načrt vključuje skoraj 90 % slovenskih osnovnih šol, je potrebno razvijati teoretični okvir in praktične veščine učiteljev, da bi šole dosegale cilje, ki so si jih postavile v vzgojnih načrtih. Vzgojni načrti spodbujajo razvijanje kulture spoštovanja.

Na seminarju predstavimo vrednoto spoštovanje kot izhodišče za dejavnosti in samospoštovanje kot jedro osebnosti.

Program je osnovan na rezultatih izsledkov raziskave o vzgojnih načrtih, ki so predstavljeni v doktorski disertaciji z naslovom: Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti. Doktorska disertacija je objavljena v knjigi: Silvo Šinkovec, Vzgojni načrt v šoli (2017).

Udeleženci:

  • se seznanijo z izsledki raziskave in
  • teoretičnimi osnovami spoštovanja in samospoštovanja,
  • spoznajo samospoštovanje kot jedro osebnosti,
  • vlogo vrednot v vzgojnih načrtih in motivacijsko vlogo vrednot,
  • se seznanijo s področji celostnega razvoja osebnosti,
  • s povezanostjo zasvojenosti z nizkim samospoštovanjem,
  • z nezdravim življenjskim slogom in možnostmi razvoja zdravih navad,
  • s komunikacijskimi šumi in obrambno komunikacijo,
  • pridobijo osnovne veščine za spodbujanje razvoja samospoštovanja
  • pedagoška izhodišča za vzgojo za vrednote,
  • pripravijo konkretne možnosti razvoja vzgojnega dela z vidika vrednote spoštovanje.

 

IZVAJALCA: dr. Silvo Šinkovec, urednik revije Vzgoja, Marijana Kolenko, ravnateljica OŠ Lava Celje.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN: ravnatelji, šolska svetovalna služba, šolska zbornica, razredniki na šoli, profesorji ene triade.

TRAJANJE: 16 ur ( 8 + 8 ali 4 + 8 + 4).

NAČIN DELA:predavanja in delavnice.

KATIS: str.53

IZVEDBA: 13. in 14.3.2020, Celje. Druge izvedbe po dogovoru z ustanovo.

TOČKE: 16 urni seminar se točkuje z 1 točko.

CENA: 33,58 €

TISK: PDF

 

Prijavni obrazec za seminar Kultura spoštovanja in vzgojni načrt

Obvezno strinjanje s pogoji uporabe:

Opomba:
* Polja iznačena z * so obvezna

 

PRETEKLE IZVEDBE:

  • OŠ Valentin Vodnik, 2018, 8 ur
  • OŠ Majde Vrhovnik, 2018, 8 ur
  • Vrtec Mladi rod, 2018, 16 ur
  • OŠ Alojzija Šuštarja, 2018, 16 ur
  • OŠ Zalog, 2018, 8 ur
  • OŠ Preddvor, 2017
  • OŠ Moravče, 2017, 8 ur
  •  Šentvid, 2017, 24 ur
  • Območna skupnost DKPS Celje, 2017
  • Pedagoška fakulteta Ljubljana, 2017
  • OŠ Majde Vrhovnik, 2017
  • Območna skupnost DKPS Kranj, Medgeneracijski center, 2017
  • Območna skupnost DKPS Ljutomer, 2017
  • Društvo upokojenih učiteljev, Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, 2017
  • Društvo katoliških pedagogov Slovenije, Ljubljana, 2017
  • Pedagoški delavci, župnija Besnica, 2017
  • Posvet ob 20. letnici glasbene šole Matija Tomca, Zavod sv. Stanislava, 2017
  • Mednarodni simpozij, Črenšovci, 2017
  • Območna skupnost DKPS Črnomelj,  2016
  • Kulturni dom Semič, 2016
  • Ljudska univerza Šentjurj, Slomškov simpozij, Slom,  2016
  • OŠ Žužemberk, 2016
  • OŠ Komen, 2016
  • OŠ Negova,2016
  • OŠ Križe, 2016
  • Inštitut Franca Pedička: Pogovori o etiki, 2016
  • Srednja šola za rudarstvo in varstvo okolja, Velenje, 2016
  • Pedagoška fakulteta Koper, 2016
  • Mednarodni pedagoški simpozij, Avtonomija in uvajanje alternativnih oblik dela v šoli in vrtcu, Črenšovci, 2016
  • OŠ Mirana Jarca, 2016

ODMEVI UDELEŽENCEV:

  • Zelo uporabna tema, dobila sem motivacijo za delo na sebi, s starši in otroki, ko ugotoviš, da nikoli ni prepozno izboljšati stvari.
  • Všeč mi je bila možnost sodelovanja s predavateljem 1:1. Vsekakor spodbudno izobraževanje, predvsem usmerjeno na človeka samega.
  • Zabavno, še posebno delavnice. Všeč mi je bilo strokovno podajanje, s primerjavami več avtorjev.
  • Všeč mi je bilo aktivno sodelovanje, igranje vlog, iskanje rešitev.

POVEZANE VSEBINE:

  • Šinkovec, Silvo (2018): Kultura spoštovanja: znanja in veščine, 11. Mednarodni pedagoški simpozij, Črenšovci, 23. in 24. februar 2018
  • Šinkovec, Silvo (2017): Vzgojni načrt v šoli
  • Šinkovec, Silvo (2003): Razvoj samospoštovanja. V: Vzgoja (Starši), V, 18: 39–41.
  • Šinkovec, Silvo (2000): Roberto Carneiro. V: Vzgoja (Naš pogovor), II, 7: 20–23.
  • Šinkovec, Silvo (1999): Iz-obraževati. V: Vzgoja (Uvodnik), I, 3: 3.