Ker je spoštovanje vrednota, ki jo v vzgojni načrt vključuje skoraj 90 % slovenskih osnovnih šol, je potrebno razvijati teoretični okvir in praktične veščine učiteljev, da bi šole dosegale cilje, ki so si jih postavile v vzgojnih načrtih. Vzgojni načrti spodbujajo razvijanje kulture spoštovanja.
Na seminarju predstavimo vrednoto spoštovanje kot izhodišče za dejavnosti in samospoštovanje kot jedro osebnosti.
Program je osnovan na rezultatih izsledkov raziskave o vzgojnih načrtih, ki so predstavljeni v doktorski disertaciji z naslovom: Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti. Doktorska disertacija je objavljena v knjigi: Silvo Šinkovec, Vzgojni načrt v šoli (2017).
Udeleženci:
- se seznanijo z izsledki raziskave in
- teoretičnimi osnovami spoštovanja in samospoštovanja,
- spoznajo samospoštovanje kot jedro osebnosti,
- vlogo vrednot v vzgojnih načrtih in motivacijsko vlogo vrednot,
- se seznanijo s področji celostnega razvoja osebnosti,
- s povezanostjo zasvojenosti z nizkim samospoštovanjem,
- z nezdravim življenjskim slogom in možnostmi razvoja zdravih navad,
- s komunikacijskimi šumi in obrambno komunikacijo,
- pridobijo osnovne veščine za spodbujanje razvoja samospoštovanja
- pedagoška izhodišča za vzgojo za vrednote,
- pripravijo konkretne možnosti razvoja vzgojnega dela z vidika vrednote spoštovanje.
IZVAJALCI: dr. Silvo Šinkovec, urednik revije Vzgoja, Marijana Kolenko, ravnateljica OŠ Lava Celje
KOMU JE SEMINAR NAMENJEN: vsi posamezniki, ki želijo osebnostno rasti, ravnatelji, šolska svetovalna služba, šolska zbornica, razredniki na šoli, profesorji ene triade.
TRAJANJE: 16 ur
NAČIN DELA: predavanja in delavnice.
KATIS: str. 249
IZVEDBA: 6.5. 2022; 8:30 – 15:30
7.5. 2022, 8:30 – 15:30
KRAJ: OŠ Lava, Celje
TOČKE: 16 urni seminar se točkuje z 1 točko.
CENA: 55 €, za udeležence iz VIZ 36,25 €
PROGRAM: Natisni
Prijavni obrazec za seminar Kultura spoštovanja in vzgojni načrt
PRETEKLE IZVEDBE:
- OŠ Lava, Celje, 6. in 7.5. 2022, 16 ur
- OŠ Janka Kersnika Brdo, 1. – 2.7.2020,
- OŠ Valentin Vodnik, 2018, 8 ur
- OŠ Majde Vrhovnik, 2018, 8 ur
- Vrtec Mladi rod, 2018, 16 ur
- OŠ Alojzija Šuštarja, 2018, 16 ur
- OŠ Zalog, 2018, 8 ur
- OŠ Preddvor, 2017
- OŠ Moravče, 2017, 8 ur
- Šentvid, 2017, 24 ur
- Območna skupnost DKPS Celje, 2017
- Pedagoška fakulteta Ljubljana, 2017
- OŠ Majde Vrhovnik, 2017
- Območna skupnost DKPS Kranj, Medgeneracijski center, 2017
- Območna skupnost DKPS Ljutomer, 2017
- Društvo upokojenih učiteljev, Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, 2017
- Društvo katoliških pedagogov Slovenije, Ljubljana, 2017
- Pedagoški delavci, župnija Besnica, 2017
- Posvet ob 20. letnici glasbene šole Matija Tomca, Zavod sv. Stanislava, 2017
- Mednarodni simpozij, Črenšovci, 2017
- Območna skupnost DKPS Črnomelj, 2016
- Kulturni dom Semič, 2016
- Ljudska univerza Šentjurj, Slomškov simpozij, Slom, 2016
- OŠ Žužemberk, 2016
- OŠ Komen, 2016
- OŠ Negova,2016
- OŠ Križe, 2016
- Inštitut Franca Pedička: Pogovori o etiki, 2016
- Srednja šola za rudarstvo in varstvo okolja, Velenje, 2016
- Pedagoška fakulteta Koper, 2016
- Mednarodni pedagoški simpozij, Avtonomija in uvajanje alternativnih oblik dela v šoli in vrtcu, Črenšovci, 2016
- OŠ Mirana Jarca, 2016
ODMEVI UDELEŽENCEV:
- Zelo uporabna tema, dobila sem motivacijo za delo na sebi, s starši in otroki, ko ugotoviš, da nikoli ni prepozno izboljšati stvari.
- Všeč mi je bila možnost sodelovanja s predavateljem 1:1. Vsekakor spodbudno izobraževanje, predvsem usmerjeno na človeka samega.
- Zabavno, še posebno delavnice. Všeč mi je bilo strokovno podajanje, s primerjavami več avtorjev.
- Všeč mi je bilo aktivno sodelovanje, igranje vlog, iskanje rešitev.