Ker je spoštovanje vrednota, ki jo v vzgojni načrt vključuje skoraj 90 % slovenskih osnovnih šol, je potrebno razvijati teoretični okvir in praktične veščine učiteljev, da bi šole dosegale cilje, ki so si jih postavile v vzgojnih načrtih. Vzgojni načrti spodbujajo razvijanje kulture spoštovanja.

Na seminarju predstavimo vrednoto spoštovanje kot izhodišče za dejavnosti in samospoštovanje kot jedro osebnosti.

Program je osnovan na rezultatih izsledkov raziskave o vzgojnih načrtih, ki so predstavljeni v doktorski disertaciji z naslovom: Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti. Doktorska disertacija je objavljena v knjigi: Silvo Šinkovec, Vzgojni načrt v šoli (2017).

Udeleženci:

  • se seznanijo z izsledki raziskave in
  • teoretičnimi osnovami spoštovanja in samospoštovanja,
  • spoznajo samospoštovanje kot jedro osebnosti,
  • vlogo vrednot v vzgojnih načrtih in motivacijsko vlogo vrednot,
  • se seznanijo s področji celostnega razvoja osebnosti,
  • s povezanostjo zasvojenosti z nizkim samospoštovanjem,
  • z nezdravim življenjskim slogom in možnostmi razvoja zdravih navad,
  • s komunikacijskimi šumi in obrambno komunikacijo,
  • pridobijo osnovne veščine za spodbujanje razvoja samospoštovanja
  • pedagoška izhodišča za vzgojo za vrednote,
  • pripravijo konkretne možnosti razvoja vzgojnega dela z vidika vrednote spoštovanje.

 

IZVAJALCI: dr. Silvo Šinkovec, urednik revije Vzgoja, Marijana Kolenko, ravnateljica OŠ Lava Celje

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN: vsi posamezniki, ki želijo osebnostno rasti, ravnatelji, šolska svetovalna služba, šolska zbornica, razredniki na šoli, profesorji ene triade.

TRAJANJE: 16 ur

NAČIN DELA: predavanja in delavnice.

KATIS: str. 249

IZVEDBA: 6.5. 2022; 8:30 – 15:30

                   7.5. 2022, 8:30 – 15:30

KRAJ: OŠ Lava, Celje

TOČKE: 16 urni seminar se točkuje z 1 točko.

CENA: 55 €, za udeležence iz VIZ 36,25 €

PROGRAM: Natisni

POVEZANE VSEBINE

Prijavni obrazec za seminar Kultura spoštovanja in vzgojni načrt

Obvezno strinjanje s pogoji uporabe:

Opomba:
* Polja iznačena z * so obvezna

 

PRETEKLE IZVEDBE:

  • OŠ Lava, Celje, 6. in 7.5. 2022, 16 ur
  • OŠ Janka Kersnika Brdo, 1. –  2.7.2020, 
  • OŠ Valentin Vodnik, 2018, 8 ur
  • OŠ Majde Vrhovnik, 2018, 8 ur
  • Vrtec Mladi rod, 2018, 16 ur
  • OŠ Alojzija Šuštarja, 2018, 16 ur
  • OŠ Zalog, 2018, 8 ur
  • OŠ Preddvor, 2017
  • OŠ Moravče, 2017, 8 ur
  •  Šentvid, 2017, 24 ur
  • Območna skupnost DKPS Celje, 2017
  • Pedagoška fakulteta Ljubljana, 2017
  • OŠ Majde Vrhovnik, 2017
  • Območna skupnost DKPS Kranj, Medgeneracijski center, 2017
  • Območna skupnost DKPS Ljutomer, 2017
  • Društvo upokojenih učiteljev, Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, 2017
  • Društvo katoliških pedagogov Slovenije, Ljubljana, 2017
  • Pedagoški delavci, župnija Besnica, 2017
  • Posvet ob 20. letnici glasbene šole Matija Tomca, Zavod sv. Stanislava, 2017
  • Mednarodni simpozij, Črenšovci, 2017
  • Območna skupnost DKPS Črnomelj,  2016
  • Kulturni dom Semič, 2016
  • Ljudska univerza Šentjurj, Slomškov simpozij, Slom,  2016
  • OŠ Žužemberk, 2016
  • OŠ Komen, 2016
  • OŠ Negova,2016
  • OŠ Križe, 2016
  • Inštitut Franca Pedička: Pogovori o etiki, 2016
  • Srednja šola za rudarstvo in varstvo okolja, Velenje, 2016
  • Pedagoška fakulteta Koper, 2016
  • Mednarodni pedagoški simpozij, Avtonomija in uvajanje alternativnih oblik dela v šoli in vrtcu, Črenšovci, 2016
  • OŠ Mirana Jarca, 2016

ODMEVI UDELEŽENCEV:

  • Zelo uporabna tema, dobila sem motivacijo za delo na sebi, s starši in otroki, ko ugotoviš, da nikoli ni prepozno izboljšati stvari.
  • Všeč mi je bila možnost sodelovanja s predavateljem 1:1. Vsekakor spodbudno izobraževanje, predvsem usmerjeno na človeka samega.
  • Zabavno, še posebno delavnice. Všeč mi je bilo strokovno podajanje, s primerjavami več avtorjev.
  • Všeč mi je bilo aktivno sodelovanje, igranje vlog, iskanje rešitev.