Seminar predstavi nekaj ključnih šolskih procesov v digitalnem svetu in razvoj možganov ter kognitivni, čustveni, socialni in moralni razvoj otrok pod vplivom digitalne civilizacije.

Program opolnomoči pedagoške delavce za vzgojno delovanje znotraj digitalnega sveta.

Predstavi družbeni kontekst, v katerem odraščajo današnji učenci in vpliv globalizacije, večkulturnosti, individualizma, digitalizacije, virtualnosti in hitrega napredka znanosti in tehnike na vseh področjih. Ob tem razmišljamo o spremembah v šoli, ki so pogojene z razvojem digitalne tehnologije.

Program predstavi spremembe pri razvoju otrok na kognitivnem, čustvenem, socialnem in etičnem področju zaradi vpliva digitalnih medijev ter nadgradi vzgojne kompetence na področju čustvenega, socialnega in moralnega razvoja učencev.

Udeleženci:

  • spoznavajo kontekst, v katerem mladi živijo danes,
  • se seznanijo z raziskavami o vplivu digitalnih medijev na delovanje možganov,
  • prepoznavajo nezdrav življenjski slog mladih v digitalni dobi,
  • spoznajo motivacijsko vlogo vrednot in
  • področja celostnega razvoja osebnosti;
  • spoznajo pedagoška izhodišča za vzgojo za vrednote v digitalni dobi in
  • pripravijo konkretne možnosti razvoja vzgojnega dela v digitalni dobi.

IZVAJALCI: dr. Roman Globokar, profesor na Teološki fakulteti, Maja Klarendić, dr. med, dr. Silvo Šinkovec, urednik revije Vzgoja

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN: Vsi pedagoški delavci (vzgojitelji, učitelji, profesorji, razredniki, šolski svetovalni delavci, ravnatelji) in drugi zainteresirani posamezniki (na primer starši svetov staršev).

TRAJANJE: 16 ur ( 8 + 8 ali 4 + 8 + 4).

NAČIN DELA: predavanja in vaje.

KATIS: str. 53

IZVEDBA: 6. in 7.3.2020. Druge izvedbe po dogovoru z ustanovo.

TOČKE: 16 urni seminar se točkuje z 1 točko.

CENA: 34,23 €

TISK: PDF

Prijavni obrazec za seminar Kultura spoštovanja in vzgojni načrt

Obvezno strinjanje s pogoji uporabe:

Opomba:
* Polja iznačena z * so obvezna

 

 

Povezane vsebine:

  • Globokar, Roman (2019): Digitalni domorodci. V: Vzgoja (V žarišču: Digitalna zasvojenost), XXI, 81: 12–13.
  • Globokar, Roman (2016): Vzgoja in izobraževanje danes in jutri: obnavljajoča se tema. V: Vzgoja (Biti vzgojitelj), XVIII, 70: 29–31.
  • Globokar, Roman (2014): Človeškega življenja se nikoli ne sme popredmetiti. V: Vzgoja (V žarišču: Novodobno suženjstvo), XVI, 61: 3–4.