Kako so med seboj povezani čustvena inteligencam vzgojni načrt in preventiva zasvojenosti?

Od objave Golemanove knjige Čustvena inteligenca se tudi v vzgojno izobraževalnih ustanovah bolj posvečamo čustvenemu razvoju. Še vedno pa manjkajo osnovna znanja o posameznih čustvih. Vzgojni načrt je dobra priložnost, da vanj vključimo tudi čustveno opismenjevanje, saj je za celostni razvoj osebnosti čustvena pismenost ključnega pomena.

Ker je zaradi čustvene nepismenosti veliko težav z zasvojenostjo, je preventiva zasvojenosti tesno povezana s čustvenim opismenjevanjem.

Seminar je korak na poti v večjo zavedanje pomena čustvene inteligence in razvoja čustvene inteligence, najprej pri udeležencih seminarja. Na seminarju se posvečamo osnovnim čustvom.

Udeleženci bodo:

  • poznali kaj je čustvena inteligenca,
  • vedeli, kaj so čustva in kakšen pomen imajo pri razvoju osebnosti,
  • prepoznavali osnovna čustva,
  • znali prebrati sporočilo osnovnih čustev,
  • povezovali začaran krog pri posameznem čustvu,
  • znali pet načinov, kako lahko pri pouku spodbujajo čustveno pismenost,
  • spoznali podlago za razvijanje odvisnega vedenja zaradi čustvene nepismenosti.

IZVAJALEC: dr. Silvo Šinkovec

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN: ravnatelji, šolska svetovalna služba, šolska zbornica, razredniki, profesorji.

TRAJANJE: 8 ur ( 8 ali 4 + 4).

IZVEDBA: Seminar izvajamo po dogovoru z ustanovo.

NAČIN DELA: predavanja in delavnice.

TOČKE: 8 urni seminar se točkuje z 0,5 točke.

TISK: PDF

Prijavni obrazec za seminar Od abecede o čustvih do čustvene inteligence

Obvezno strinjanje s pogoji uporabe:

Opomba:
* Polja iznačena z * so obvezna

 

 

Povezane vsebine:

  • Šinkovec Silvo (2013): Ponos. V: Vzgoja (Starši), XV, 60: 34-35.
  • Šinkovec Silvo (2013): Žalost. V: Vzgoja (Starši), XV, 59: 38-39.
  • Šinkovec Silvo (2013): Strah. V: Vzgoja (Starši), XV, 58: 36-37.
  • Šinkovec Silvo (2011): Sram. V: Vzgoja (Uvodnik), XIII, 52: 1.
  • Šinkovec, Silvo (2002): Med prvimi proti zasvojenosti: pogovor z dr. Martienom Kooymanom. V: Vzgoja (Naš pogovor), IV, 14: 29–31.